-
Microsoft позна всички резултати от елиминациите на Световното
От компанията са използвали алгоритъм, който е обработвал информация за всеки играч, както и стотици други променливи
1 -
Как Anheuser-Busch InBev иска да печели от Световното по футбол
Пивоварната иска да разшири присъствието си извън САЩ и във втория по важност пазар – Бразилия
-
Европейските търговци на дребно се надяват на златно попадение
Веригите залагат на свързани със Световното първенство по футбол рекламни кампании, но за редица европейски отбори първенството приключи рано
-
Как скандалът с Луис Суарес може да влоши резултатите на Adidas
Производителят е включил футболиста в редица свои кампании по време на Световното първенство по футбол
-
Футболната еуфория прикрива икономическите проблеми на Бразилия
Турнирът се оказва радостно убежище за бразилците, които доскоро показваха публично недоволството си от икономическата ситуация
-
23.06.2014
Графика на деня: Как феновете следят Мондиала със смартфоните си
По-голямата част от тях използват джаджите за получаване на ежеминутна информация за първенството
-
Как запалените футболни фенове се пребориха с високите цени на нощувките в Рио
Мнозина избират да спят директно на плажа, за да не плащат по 700 долара за хотелска стая
-
Футболът набира все повече популярност в САЩ
ESPN вече може да се похвали с рекорден рейтинг на мъжки футболен мач
-
Готова ли е Puma да надвие Adidas и Nike като спонсор на Световното по футбол
Германската компания запазва проста стратегия - тя залага на бутонки в различни ярки цветове
Таг световно първенство 2014
Пазари